Selasa, 31 Januari 2017

Nuree Thai Food @ Kerian Mall

Assalammualaikum....


Ahad lepas bwk family makan2 kat restoran nie....Nuri Thai Food.Sebelum nie adik aku la selalu dok citer klu gi Parit Buntar Mall mesti dia singah mkn kat sini....dia kata, mesti order Pulut Mangga....Apa lagi aku pun teringin la nak mkn..kebetulan aku balik cuti raya cina...aku pun ajak le semua family aku mkn...aku belanja sempena dpt bonus aritu..

Nasi putih dia pun sedap...lembut je..mcm mkn pulut plak..aku rasa nasi dia nie datang dari siam...payah nak dapat nasi mcm tu kat sini...Pulut Manga tu tetap menjadi pilihan hatiku...memang terbaik la...

So inilah yg diorg order...memang sedap le...memang kena dengan tekak aku...yang paling best sekali sambal petai tu...secukup rasa, masam,manis,pedasnya (aku memang hantu petai pun...khikhikhi)😍.

Portion dia pun byk...memang kenyang giler la.. 

Pad Thai

Pad See Ewe

Miang Pla Too
Tom Yum Noodle
Pad Sataw
Gaeng Som (Sour Soup)
Khao Pad Tom Yum
Gung Ob Won
Khao Niew Mamuang
Lain kali nak datang lg...nak cuba menu lain plak...nak try green curry plak...nampak mcm best je.
Kepada sesiapa yg duduk/tingal berdekatan PB Mall nie bleh le mencuba...👍....Harga pun berpatutan..kira ok le....klu makanan tu sedap xsalahkan bayar mahal pun...janji perut kita happy...

p/s: masa order tu tak tengok nama makana...main tunjuk je...pastu xtau nama makanan tu...nasib la pakcik google ada...so klu silap nama ke...mohon maaf ye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan