Selasa, 3 Januari 2017

Vivo Pizza @ Aeon Bukit Tinggi

Assalammualaikum...

Smlm dah bosan sangat dok rumah so ajak le En.Wan gi lunch kat Aeon Bukit Tinggi.Dah pusing shoping mall tu terasa lapar le plak...maklum la breakfast pagi tu makan roti dgn tuna je..mana cukup kan..dah tengah hari kan...so ajak le dia makan kat sini...selalunya gi dgn bff je..kali nie ajak dia plak..



Nie my favorite...Baked Fish Pasta.Setiap kali kesini mesti aku akan order nie...sedap sangat rasanya yg creamy...memang kena la dgn tekak aku nie...set nie dia sediakan dengan mushroom soup...

 

Nie plak En.Wan.. punya aku yg orderkan Baked Meatball Spaghetti ...dia kureng sikit pasta2 nie...aku yg untung...sedap jgk..aku nie apa yg xsedap..semua sedap kan...aku kena dgn selera aku la kan..aku memang suka pasta2 nie...hihihihihi...


Nie plak dessertnya....Volcanic Chocolate with Ice-cream (sorry ye gambar air-cream tu cenonet je...ala ais-cream biasa le kan). Ini pun memang kesukaan aku jgk...sedap sangat2...bila aku belah ke kek tu...kluar la lava bercoklet...(sambil bercerita sambil telan air liur...masih terasa2 kat tekak nie).

Itu je la citer hujung minggu aku...

*sorry ye...harga dia tak ingat..sbb org belanja kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan